رسا گل پسررسا گل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره

. . .رسا نفس مامان و بابا

تو خود بهشتی ( 21 ماهگی دردونه مامان )

1394/11/11 1:48
752 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

پسرم ...

 

زیباترین حضور عاشقانه زندگی ام

 

21 امین ماهگردت مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیز دردونه مامان ببخش منو که پست تبریک ماهگردت رو دیر گذاشتم آخه شما نازدونه مامان دیگه وقتی برام نمی زاری تا بیام پست جدید بزارم . همش دوست داری که با هم بازی کنیم منم تا اونجا که می تونم باهات بازی میکنم و یه وقتایی هم که از بازی کردن خسته میشم و دراز میکشم زودی میای سراغم و همش میگی پاشم و هی دستمو میگیری و میکشی تا بلند شم و باهات بازی کنم در کل همه روز رو با هم بازی میکنیم و به خاطر همین شکر خدا همه وقتم پر پر شده .

دیگه شدی طوطی کوچولوی خونمون آخه هر چی میگیم تکرار میکنی و با این کارت کلی دلمونو میبری .

عزیزم برات بگم از میوه هایی که دوست داری ، انار و پرتقال رو شکر خدا میخوری و دوست داری ( البته گوش شیطون کر ) .

غذای دیگه هم که به لیست غذاهای مورد علاقت اضافه شده مرغ بریونیه البته رونش رو خیلی با علاقه می خوری یه غذای دیگه که خوردنش  خیلی برام مهم بود ماهی بود که اونم شکر خدا دوست داری و سعی میکنم در هفته دو بار بهت بدم .تخم بلدرچین آب پز شده ( که همن طور درسته می زاری تو دهنت و می خوری ) و عدسی که به لیست صبحونت اضافه شده . ( الهی مامان دورت بگرده که همه اینا به خاطر اینه که تو قوی بشی و مامانی هی غصه نخوردن تو رو نکنه وقتی که شما وروجک میل به غذا داری و میخوری دیگه من سر از پا نمیشناسم  انگار که دنیا رو بهم میدن ولی امان از موقعی که کم اشتها یا بی اشتها بشی که دیگه مامانی کلافه کلافه میشه، پس پسرم باید همیشه به سلامتی و نعمتهایی که خدا بهمون داده شکر کنیم و شکر و از بابایی هم به خاطر همه چی ممنون باشیم) .

از بی بی انیشتین هم خبر تازه اینکه فلش کارتهاش رو با هم کار میکنیم .

رسا جونم پسر باهوش و پاکیزه من شما این ماه مسواک زدن رو به تنهایی تجربه کردی و من از این بابت خیلی خوشحالم یه چیزه دیگه اونم اینکه تا دستت کثیف میشه اونارو همین طور بالا نگر میداری و جایی نمیزنی و ازم می خوای تا بشورمش واقعا پسرم من به داشتن پسر عاقل و تمیز و باهوشی مثل شما خیلی افتخار میکنم ،مادر فدای این پسر گلش بره.

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

♥سیما♥
18 بهمن 94 15:44
♥بیستـــــ ویکمینــــ ماهگردتــــ مبارکـــــ رسآجونــــــ♥
♥سیما♥
18 بهمن 94 15:44
♥مامانی رساجون لینک شدید♥
مامان صدرا
26 بهمن 94 16:56
سلام خاله جونی ماهگردت مبارک
مامانی رسا گل پسر
پاسخ
سلام خاله بازم شرمنده کردی مامانمو ممنون که به یادمونی سونیا جون
مامان صدرا
2 اسفند 94 15:35
خواهش میکنم بانوی مهربون این چه حرفیه