رسا گل پسررسا گل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

. . .رسا نفس مامان و بابا

عزیز دردونه من تولد دو سالگیت مبارک

1395/1/22 10:25
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

21 فروردین ماه برایم بزرگترین و بهترین روز از زندگیم ...

 

روز ملاقات با رسایم...

 

روز با شکوه به هم رسیدن و به آغوش کشیدنت...

 

روزی که تو را از درون خانه دلم به روی چشمانم نهادم و

 

عاشقانه عطر تنت را نفس کشیدم ...

 

و هزاران بار ...

 

بوییدمت ...

 

و بوسیدمت ...

 

چه لحظه ناب و پر آرامشی...

 

و به پاس دومین سالروز تولدت چند عکس

 

از وجود نازنینت

 

در آتلیه به ثبت رساندیم ...

 

لحظه لحظه زندگیت شیرین تر از عسل نازنینم ...

 

 

 

 


 

شاه پسرم عزیز دردونه مامان و بابا روز 21 فروردین من و بابایی تصمیم گرفتیم به اتفاق هم بریم یه کیک خوشگل برات بگیریم و بعد از اونجا هم بریم آتلیه و چند تا عکس از این روز قشنگ به ثبت برسونیم که شکر خدا همه چی اون طور که می خواستیم انجام شد درسته تو آتلیه شما کلی شیطونی کردی و منم همه انرژیمو اونجا گذاشتم تا شما سر دکور خوب وایسی و عکسات خوب در بیاد ، ولی ارزشش رو داشت به اونهمه تلاش من و خانوم عکاس آخه این روز برامون روز خاصیه ، فعلا چند تا عکس به صورت ریسایز شده روز تولدت از آقای عکاس گرفتیم ایشالله وقتی عکسات آماده شدن همشون رو تو یه پست جدا برات میزارم.

این ماشین خوشگل هم کادوی تولد از طرف من و بابایی برا دردونه خونمون

رسا گل پسر.

 

  الهی همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه گلکم.

 

       

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عمه فروغ
22 فروردین 95 15:42
تولد تولد تولدت مبااااااااااارک رسا جونم دومین سالروز زمینی شدنت مبارک عزیزم الهی که مانا باشی و روزگار همیشه بر وفق مرادت باشه.بهترین ها رو برات آرزومندم ای جان چه عکس های خوشگلی مبارک باشه
مامانی رسا گل پسر
پاسخ
مرسی عمه فروغ جان و ممنون بابت دعای قشنگت نظر لطفتونه عزیزم
مامان حديث
28 فروردین 95 20:17
سلام رسا جونم خوبی عزیزم؟ تولدت مبارک گل پسرجونم سلام بر مامان رسا جون آرزو خانم خوبین؟ ببخشید که دیر به دیر بهتون سر می زنم بخدا اصلا وقت نمی کنم امیدوارم همیشه شاداب باشید.
مامانی رسا گل پسر
پاسخ
سلام حدیث گل و مامان گلش شکر خدا ما خوبیم خواهش میکنم گلم منم مثل شما وقت کم میارم آخه دیگه گلهای زندگیمون دارن بزرگ میشن باید وقت زیادی براشون گذاشت درکت میکنم عزیزم ممنون که سر زدین
مامان صدرا
29 فروردین 95 20:22
سلام رسا جونم نانازم تولدت مبارک ماشالله چقدر تو عکس ناز شدی ناز بودیا نازترم شدی خاله فدات شه انشالله تولد 120 سالگیت غزیز دلم آرزو جونم خانومی زود زود میام وبلایگتون ولی خودت میبینی دیگه فرصت نمیشه کامنت بزارم خیلی دوستتون دارم روی ماه رسا جونمو ببوس
مامانی رسا گل پسر
پاسخ
سلام خاله جونی ممنون نظر لطفتونه خدا نکنه خاله ما هم دوستون داریم سونیا جون واقعا درکت میکنم منم مثل شما بازم ممنون که به ما سرزدید
مامان صدرا
13 اردیبهشت 95 21:12