رسا گل پسررسا گل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 24 روز سن داره

. . .رسا نفس مامان و بابا

پسرم ، همدمم داره بزرگ میشه (شکر خداجونم )

1394/8/2 15:54
732 بازدید
اشتراک گذاری

 

totalgifs.com casinhas gif gif 46.gif

 

 18 ماه عاشقی با فندق خان خونمون

بفرمایید ادامه مطلب

 

 

سلام به همدم مامان آرزو

پسر عزیزم شکر خدا داری  بزرگ و بزرگتر میشی الان شما 18 ماه تموم شدی و من از این که درک و فهمت نسبت به دور و اطرافت بیشتر شده بیشتر احساس خرسندی میکنم و خدایم را بیشتر و بیشتر شکر میکنم.

رسا جونم تو این 18 ماه شما کلی دلبری کردی و هر روز داره به این دلبریات اضافه تر می شه.

مامان فدای اون قد وبالای پسر نازش بره که شیطونیاتم که دیگه دلمو برده وقتی تو خونه میگردی و شیطونی میکنی ریخت و پاش میکنی درسته یکم غر میزنم ولی عاشق این کاراتم به قول مامانم بچه باید شیطون و پرانرژی باشه پس هر چی دوست داری شیطونی کن و پر انرژی باش دلکم.

 

 

برات بگم از شیرین زبونیات که سه نوعه یکی از نوع خودمونی که فقط مامان و خودت می فهمی یکی هم عادی که همه ازش سر در میارن سومی که دیگه فقط و فقط خودت سر در میاری.

خودمونی ( مامان و پسر ) :                                                                            

بمپایی ____ دمپایی   

بابا ___ باباجون

ماما ___ مامان جون                                                                           

آزو ____ آرزو

آجا ___ آقاجون

آننه ( با کسره ) ___ آننه

دان دان ___ دانیال

داااااااااااااا ____ دالی

حمام ____ حامان

قـــــــــــــــاقــــــــــــا ___ صدای کلاغ

مااااااااااا ___ صدای گاو

با (یه وقتایی هم آب ) ___ آب

جیر ___ شیر

ور ___ اون ور

ای جا ___ اینجا

اوجا ___ اونجا

دادا ___ دایی جون

 

عادی :

آقا ، قاقا ، بده ، بیا ، الو ، عمو ، ببعی ، عمه ،

یه موقع هایی هم که به دلخواه خودت از بین جمله های ما یه کلمه رو گلچین میکنی و میگی

نوع سوم که خیلی وسیع تر و پر کاربردتر از بقیه نوع هاست که دل مامان قنچ میره واسش مثلا یه کلمه هست که همش تکرار میکنی اونم بغا بغا ( بدون هیچ فتحه و کسره و ضمه ای ) هست که تازگیا فهمیدم که احتمالا صدای غام غامه ( صدای ماشین ) که اون طوری میگی .(مامان فدای هانی مانی خودش بشه )

 

 

از 14 ماهگی با اعضای بدن و صورتت آشنا شدی و الان کامل کامل بلدی ، بازی با ماشین و توپ رو خیلی دوست داری .بازی کلاغ پر و و عمو زنجیرباف و لی لی حوضک رو هم که با هم بازی میکنیم خوشت میاد و همش دوست داری که با هم بازی کنیم.

سی دی بی بی انیشتین رو دوست داری البته فقط به مدت 10 دقیقه  و این هم باز از نظر دبیران آموزشی موسسه کوچولوها عالیه چون اونا معتقدند که سی دی های آموزشی برای بچه های 2 و 3 سال روزانه 10 دقیقه کافیه و من از این بابت خیلی خوشحالم که شما فندق خان مامان داری باهام همراهی میکنی.

رسای گلم وقتی با حلقه ها یا کوبه ماهیت بازی میکنی اکثر مواقع اونا رو درست سر جاهاشون قرار می دی ولی وقتی که اشتباه جاش میزاری خودت زودی میگی نــــــــــــــــــــــــــــه نــــــــــــــــــــــــــــــه یعنی اشتباهه.

راستی پسر نازم شما تو 17 ماهگی دندونای نیش بالاییت جوونه زدن البته از 16 ماهگی جاشون ورم کرده بود و شما رو خیلی اذیت کردن که شکر خدا دوتا شونم جوونه زدن وشما تو 18 ماهگی صاحب 14 تا دندون خوشگل شدی.

حموم رفتن رو خیلی دوست داری به شرطی که بری حموم و تو استخر بادیت آب بازی کنی یه وقتایی هم خودت در خواست میکنی که بریم حموم یعنی هی پشت سر هم میگی حامان  حامان و موهاتو با دستت نشون میدی و میری جلو در حموم که بریم حموم.

غذا خوردن دسته جمعی رو دوست داری وقتی میریم خونه باباجون اونجا سر سفره مثل یه آدم بزرگ میشینی  و بشقاب غذایی که جولوت گذاشتیم با قاشق همش میزنی و خودت رو سر گرم میکنی و من یا بابایی غذاتو میدیم.

 wc رفتنت هم که شکر خدا بدک نیست وقتایی که لازم باشه که ببرم بشورمت تو   wc  دمپایی میپوشی و ازت میخوام که بشینی تا بشورمت البته یه وقتایی بازی گوشی هم میکنی که دیگه ...  .

خودت رو با اسباب بازیهات سر گرم میکنی ولی یه وقتایی که میبینی که من و بابایی هر کدوم مشغول کار خودمون هستیم و شما هم تنهایی داری بازی میکنی یه دفعه میای و دست من و بابایی رو میگیری میبری سر وقت لوگوهات که با هم بازی کنیم ، آره جیگر خان شما یه همچین دلبری هستی مامانی دورت بگرده عسلم.

این روزا بدون دلیل و بدون اینکه ازت بخواییم که بوسمون کنی یه مرتبه ما رو بوسه بارون میکنی و دل من و بابایی رو میبری ، تو اون لحظه احساس میکنم که من چقدر خوشبختم که نازنینی همچون تو رو دارم  خدایا شکرت.

 دیگه مفهوم همه جملات رو کامل میدونی و در مقابلشون از خودت عکس العمل نشون میدی مثلا وقتی به تلوزیون از جلو نگاه میکنی وقتی بهت میگیم رسا جان کمی عقب تر برو و نگاه کن شما حرف گوش میکنی و میری عقب ، یا یه چیزی رو ازت می خواییم که برامون بیاری زودی میاری ، و خلاصه خیلی چیزا .

 صدای هر دزدگیر ماشینی که میشنوی فکر میکنی که باباست و میگی بابا، یعنی بابا اومد ، وقتی هم که بابایی از اداره میاد با شنیدن صدای در زودی از جا میپری و میری جلو در و تا باز شدن در همش میگی بابا  بابا  و با سر سلام میدی.

 

 

خداجونم ازت ممنوم به خاطر همه چی

به خاطر پسر گلمون رسا

به خاطر سلامتیمون

و

ازت می خوام که

رسا و همه بچه هارو

سالم و سلامت و شاد

کنار خونوادهاشون حفظ کنی

آمین

پسندها (5)

نظرات (1)

عمه فروغ
7 آبان 94 12:58
سلام آرزو جون امیدوارم که خوب باشید 18 ماهه شدن مرد کوچکتون مبارک باشه الهی که همیشه خدا براتون نگه داره ای جووووووووونم به رسای گلم با این همه کارهای شیرینش و دلبری هاش
مامانی رسا گل پسر
پاسخ
سلام فروغ جان ممنونم امیدوارم شما هم خوب باشید مرسی ، خدا حافظ ونگه دار نوه شیرین شما هم باشه ، بازم ممنون