رسا گل پسررسا گل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

. . .رسا نفس مامان و بابا

20 ماهگی ماه من ، ماهک من

1394/9/26 15:27
441 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

смайликсмайлик

شعری خواهم سرود بر وزن تو
که تمام مصرع هایش ، هم قافیه باشد با چشمانت . . .

.

.

ماه من ،  ماهک من

رسای من

.

.

20 ماهگیت مبارک

21 ماهگیت مملو از شادی و سلامتی

 

 

 

 

 

 

پرنس کوچولوی من شما تو این ماه کنجکاوتر و باهوشتر و شیطونتر شدی و من نتونستم زیاد ازت عکس بگیرم فعلا این چند تا عکس باشه برا یادگاری این ماهت ولی کلی از شیرین زبونیات و شیطونیات رو تو پست خاطرات و روزمرگی هات ثبت کردم الان میتونم این رو بهت بگم که شما تو این ماه صاحب 18 تا مروارید خوشگل شدی یعنی دوتا دیگه از دندونای آسیات در اومدن که کلی هم اذیتت کردن تو این ماه بیرون رویت بیشتر شده و اشتهات هم کم شده به امید خدا دیگه دندونات داره کامل میشه و ایشالله راحت میشی و منم از این استرس های دندون در آوردنت راحت میشم فقط از خدا سلامتیت رو میخوام و شادیت رو همین و بس .

غذا خوردنت هم بد نیست به غیر از روزایی که دندون در میاری بقیه روزا خوبه همه غذا هارو دوست داری بیشتر از همه ماکارونی ،قورمه سبزی ،کو کو سیب زمینی ،کباب  از هر نوعش البته اگه نرم باشه، سوپ شیر ،آش ،از بین دسر ها فرنی گردویی و پودینگ وانیلی ،ترامیسو، کاکائو هم دوست داری .برات شیرین گندمک هم میدم که کاکائوییش رو بیشتر دوست داری .بیسکوییت و کلوچه و تیتاب هم از جمله قاقاهای مورد علاقته که به عنوان میان وعده میخوری پسته و بادوم  و بادوم هندی هم دوست داری و همش میری جلو کابینت و با دستت اشاره میکنی و میگی قاقا .بعد... دیگه جونم واست بگه ،برا صبحونه بیشتر تخم مرغ آب پز و سیب زمینی با هم و فرنی گردویی اینا رو دوست داری . با میوه زیاد میونه ای نداری فقط آب انبه سن ایچ رو می خوری اونم زیاد بهت نمیدم به خاطر مواد نگه دارنده ای که داره . میوه رو سعی میکنم برات به صورت شکلک و گل و خلاصه یه جوری که خوشت بیاد درست میکنم تا بخوری تا ببینیم چی میشه کوچولو که بودی سیب دوست داشتی الان دیگه دوست نداری ولی همه میگن بیشتر بچه ها موقع دندون در آوردن کلا کم غذا میشن و غذا و میوه کم میخورن .

تو این ماه سه تا کلمه ترکی هم یاد گرفتی دووو یعنی پاشو ده ( گه ) یعنی بیا آچ یعنی باز کن .

از وقتی بی بی انیشتین قسمت آشنایی با وسایل موسیقی و صداهاشون رو دیدی همش یه چیزی رو بر میداری مثل فلوت ، فلوت میزنی یا چند تا کاسه بر میداری و با قاشق به هر کدوم یه ضربه میزنی در کل قوه تخیلت بالاست الهی مامان به قربون پسر باهوشش بره .

برات دستکش گرفته بودم آوردم دستت کنم اولش دوست نداشتی آخه سخت میشد دستت کرد بعد خوشت اومد و موقع عکس گرفتن وقتی دستت بود برا خودت ژست میگرفتی تو عکسای بالایی میبینی که چه ژست ناناسی گرفتی فدات شم .

 

 

                               

ماه کوچولوی مامان ببخش که این ماه نتونستم عکس فراوون ازت بزارم سرم شلوغ بود و وقت کم ایشالله جبران میکنم دوست دارم یه عالمه ایشالله که همیشه سلامت باشی دردونه من .

 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

نقاش کوچولو
7 دی 94 14:49
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
مامانی
15 دی 94 15:47
____________$$$$$ ___$$_________$$$ __$$$$_______$$$___$$$$$ _$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ $$$_$$$$___$$$__$$$$____$ $____$$$$_$$$$_$$$ _______$$-$$$$$-$$----$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$ __$$$__$$$$$$$$$$$$________$ _$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$ $___$$$$___$$__$$$$___$$$ ____$$$_____$$___$$$____$$ ____$$______$$$___$$$____$ ____$$_______$$____$$$ ____$________$$$____$$ ____ _________$$$____$ _____________$$$ _____________$$$ ____________ $$$ ____________$$$ ___________$$$ _________$$$$$ ________$$$$$ سلام دوست من - آپ کردم و منتظر توام = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | =| =| =| =| =| =| = | =
مامان سونیا
18 دی 94 16:36
رسای من 20 ماهگیت مبارک حانومی زود زود پست بزار ین تا دلتنگتون نشیم رسای گلم رو از قول من ببوس
مامانی رسا گل پسر
پاسخ
مرسی خاله سونیا جون چشم گلم یکم درگیر امتحانات دانشگاهم هستم تموم که کردم حتما چشم خاله جون شما هم روی گل صدرا جون رو از طرف ما ببوسید
مامان حدیث
24 دی 94 10:57
سلام بر رسا جونم و مامان گلش خوبی عزیزم ؟ مامان آرزو خوبی؟ رسا و حدیث هر روز بزرگتر میشن و ما هم شادتر چه خبرا عزیزم؟
مامانی رسا گل پسر
پاسخ
سلام مامان حدیث شکر خوبیم شما هم خوبید ما که دیگه وقت سر خواروندن نداریم مطمئنا شما هم مثل ما ولی از وقتی این نازدونه ها زبون باز کردن دلبری شون بیشتر شده منکه عاشق حرف زدنای رسا هستم حالا مزش اینجاست که یه چیزی رو میگم تکرار کنه نمیگه هر وقت که خودش دلش می خواد میگه کلا خیلی ناز شدن از طرف من روی حدیث گلم رو ببوسید