رسا گل پسررسا گل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

. . .رسا نفس مامان و بابا

رسا کوچولوی من تو دنیای بازی ( 17 ماهگی)

1394/6/14 14:23
548 بازدید
اشتراک گذاری

 

good luck glitters

 

 

i115782725_7434.gif

 

i114775803_7327.gif

 

 

وروجک خان من عاشق ماشین و غام غام

beach5F112D.gif

اینجا همش دستات رو ول میکردی و دست میزدی و میخندیدی  آخه این سفینه همش میچرخید و تکون میخورد شما هم عاشق چرخیدن دور خودتی به خاطر همین خیلی دوست داشتی و همش دست میزدی منم نگرانت میشدم که نیفتی که دیگه نتونستم از اون لحظت عکس بگیرم

 

0277.gif

لوک خوش شانس من

0276.gif

 

 

overig014.gif

شما سوار هواپیما و ماشین میشدی منم گیم هاشو بازی میکردم

 

0273.gif

 

0272.gif

0474.gif

0339.gif

شما و بابایی کلی با این انگری برد بازی کردین

 

36_12_3.gif

هانی من منتظر اومدن قطار

 

niceday8kb.gif

کل ماشینهای شهر بازی رو سوار شدی و کیف کردی

تو این یکی که خیلی خیلی بهت خوش گذشت آخه آهنگ اوپس اوپس داشت و کلا هیجانش بیشتر بود

آخر شادی و هیجان عسل خان با جیغ و داد

بعدش هم با این آقا پسر کلی دالی بازی کردی و خندیدی

beach5F112D.gif

اونجا هم از آقای عکاس خواستیم از فندق خان ما یه عکس یادگاری بگیره که بنده خدا 4 تا عکس گرفت که تو یکیش شما تونستی یه عکس درست و حسابی داشته باشی بس که شیطونی میکردی فدات شم

smiley-14.gif

اینجا منتظر بودیم تا عکس شما رو آقای عکاس تحویل بده منم از فرصت استفاده کردم و شام شما رو بهت دادم خوردی نوش جون ملوسکم

smily090.gif

 شام هم رفتیم عطاویچ البته شما شامت رو تو دنیای بازی خورده بودی ولی یه کوچولو از استیک داخل دورافیل و سیب زمینی سرخ کرده بهت دادیم خوردی ، مثل اینکه خوشت اومده بود قربونت برم نوش جونت.

 عزیز دلم من و بابایی از شاد بودنت لذت میبریم الهی که همیشه شاد و سلامت باشی

دوست داریم

56.gif

 

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان صدرا
15 شهریور 94 21:40
سلام رسا جونی انشالله همیشه به شادی وگردش مامانی اسپند یادتون نره ماشالله چه زود بزرگ میشه فداش شم سلام ممنون خوب بچه ها همینن دیگه ما با بزرگ شدن بچه ها گذر عمرمون رو احساس میکنیم از طرف ما روی گل صدرا جون رو ببوسید سونیا جون
مامان کارن( رزیتا )
17 شهریور 94 12:44
سلام ممنون که به ما سر زدین خیلی خیلی خوشحال شدم از آشناییتون هزار ماشالا به گل پسر نازتون خدا نگهدارش باشه سلام منم همین طور و مرسی بابت دعای نازتون
مامانی
18 شهریور 94 17:29
سلام دوستم....ماشالله ماشالله خدا حفظش کنه ببوس رسا خاله رو به ماهم سری بزنید خوشحال میشیم خواستم ماهگردای رسا رو بخونم که رمزی بود ممنون از لطفتون دوست عزیز چشم
مامانی
18 شهریور 94 17:36
با اجازه من شمارو لینک کردم باعث افتخاره عزیزم شما هم لینک شدید
عمه فروغ
20 شهریور 94 16:41
به به معلومه که حسابی در شهربازی بهت خوش گذشته رسا جونم ان شاا.. که همه روزهای زندگیت سرشار از شادی باشه رسا جونم آره فروغ جان عزیز چند روز بعد اومدنمون از شهر بازی فیلمش رو داشتم نگاه میکردم یهو رسا متوجه خودش شد که تو شهر بازیه و سوار وسیله هاست با دیدن اون صحنه انگار دلش هوای شهر بازی کرد و شروع کرد به گریه و همش دستم رو میگرفت و میبرد منو سمت در و میگفت ددر بچه ها تو این سن واقعا نیاز دارن که به این جور جاها برن و ما هرزگاهی چنین لطفی در حقشون میکنیم
مامان بهناز
25 شهریور 94 23:05
همیشه به گردش و شادی رسای نازم معلومه حسابی بهت خوش گذشته عزیزم از راه دور میبوسمت عزیز دلم
مامانی رسا گل پسر
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان حدیث
5 مهر 94 18:15
سلام به رسای گلم و مامانی خوبش خوبین ان شا... گل پسری آقایی شدی برا خودت ماشاا...همیشه به خوشی ان شاا...
مامانی رسا گل پسر
پاسخ
سلام عزیزم شکر خدا خوبیم شما هم ان شاالله خوبین ؟ ممنون از لطفت گلم که بهمون سر زدی